Een onderscheidende recruitmentcampagne die niet alleen vacatures invult, maar ook het werkgeversmerk versterkt en talent aantrekt. Van strategie tot uitvoering – wij hebben alles geregeld!
Om de juiste vakmensen te bereiken en enthousiasmeren, hebben we het complete traject van A tot Z verzorgd: Conceptontwikkeling: Het merk ‘Horsman Helden’ als krachtige employer branding-strategie. Webdesign & ontwikkeling: Een overzichtelijke en conversiegerichte werken-bij website. Vacature opmaak: Duidelijke en visueel aantrekkelijke vacaturepagina’s. Fotografie & videografie: Echte medewerkers in beeld om de bedrijfscultuur te laten spreken. Social media advertising: Gerichte campagnes om de juiste doelgroep te bereiken. Met een doordachte mix van online zichtbaarheid en storytelling hebben we Bouwgroep Horsman & Co gepositioneerd als een aantrekkelijke werkgever in de bouwsector. Wil je ook een ijzersterke recruitmentcampagne voor jouw bedrijf? BOOST! helpt je van strategie tot uitvoering. 🚀
Sari van der Vlugt - Personeelszaken
BOOST! heeft ons fantastisch geholpen met het ontwerp van onze werken-bij-website, 'HORSMAN HELDEN'. Het resultaat is een creatief en heeft een knallend design, met sterke en aantrekkelijke inhoud. De samenwerking verliep soepel; er werd snel geschakeld, feedback werd direct opgepakt en er werd actief met ons meegedacht. Het mooiste compliment? Dankzij de website hebben we veel nieuwe collega’s mogen verwelkomen. Een absolute aanrader!
Andere projecten
(2018-25©)












